skisser för sommaren

tjenare, igår hände det inte så mycket
skulle åka till långsta för att vara med elin å adrian
men min moppepoppe börja krångla, så jag vände :(
låg hemma och tröka riktigt länge sen var jag med tim en stund

idag vakna jag tidigt för en gångs skull, gött
har precis kommit ut från duschen och ska snart börja fixa mig
sen ska jag nog vara med tim :D

haha, fyfan vad min blogg känns värdelös
vad gör jag om dagarna egentligen?
vad jag än skriver så ser det fett fult ut :(

försöker även fixa en header, men alla blir så fula
orkar då inte fortsätta med det  mer idag iaf
får se när en header dyker upp
nu ska jag dra, hojjj

Kommentarer
Postat av: :$

mycket fina ögon :-)

2010-09-05 @ 21:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0