sagolikt

hejsan, jag vet att min blogg är supertråkig!
jag orkar inte blogga och jag orkar inte fixa designen

har blivit jätteförkyld också, inte kul alls :(
tack vare kanotutflykten + tältningen som förövrigt var jävligt kul
orkar inte lägga in bilder om det på bloggen, men finns iaf på facebook
igår fixade jag även moppekortet, så sjukt skönt att ha det gjort!

imorgon har jag ingen aning om vad som händer
men på lördag ska jag iaf sova med tim, saknar dig :*
även fast jag är jätte sjuk med feber och hela köret
så orkar jag verkligen inte stanna hemma från skolan
orkar inte ligga efter, bara jättejobbigt

nu ska jag försöka fixa med bloggen och göra lite teeee
har fan aldrig haft såhär ont i halsen i hela mitt liv
hejdå people! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0