anledningen till att jag lever är du

tjenare, skriver lite kortfattat om helgen
som förövrigt varit helt wonderful!! :D

fredagen började ju som sagt med att jag pierca naveln
senare åkte jag in till stan och var med moa en sväng
köpte godis och gled runt, träffa även emma och jack ;)
senare på kvällen, runt sju kanske åkte jag hem till tim
var med han ett bra tag, åkte väl hem runt 12 och somna som en stock
vaknade rätt tidigt på lördagen! (11 månader <3<3<3<3)

drog till timpen när jag hade duschat och fixat mig
vi drog i väg till nåt place där dom åkte fiddy/cross och härja runt
öhm, sen blev det pizza och vidare hem till älsklingen och sova :)
vaknade runt tolv-myste-frukost sen har vi väl bara slappat hela dagen
han skjutsade hem mig runt nio, och ja slängde mig direkt in i duschen
sen dess har jag legat här, och nu ska jag snart sova, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0