faller jag nu går jag sönder

okej, jag har försökt skrivit ett intressant inlägg länge nu
har hela tiden slutat med att jag suddat skiten
jag tänker sluta försöka nu,
det blir ett ointressant inlägg - som vanligt!

kan börja med att säga att jag aldrig orkar blogga
tråkigt, meningslöst, jobbigt, lönlöst, and so on...
kommer inte skriva ofta alls längre
eller det har jag väl i och för sig aldrig gjort
skriver när jag vill, orkar och har något att säga
kommer nog för det mesta bara lägga ut bilder ändå

aja, nog om det!
är förkyld, förkyldast i världen faktiskt :(
nu ska jag gå och äta något utan att får ont i magen
så ska jag fortsätta sakna tim. HEJDÅ!



Kommentarer
Postat av: lid

alltså? :( vad ska nu bli min kvällsläsning.... /cut

2010-10-19 @ 20:31:55
Postat av: frid

men lid, hur ofta skriver jag då? om du har min blogg som kvällsläsning så borde du ha läst samma inlägg ca 92189382109 kvällar i rad nu :( poor you

2010-10-19 @ 21:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0