allt dåligt för med sig något bra

tjenare, rolig dag, chilliga lektioner
bad på idrotten, roooliit :)

elin följde med mig hem efter skolan
hon slingade mitt hår och satte i löshår
är supernöjd!!

just nu befinner jag mig hemma hos alice
moa är även här, vi chillar vid datorerna, fint det
ska snart börja dra mig hemåt tror jag

lär sova, för imorn är det match som gäller
om jag kan (mina knän suger)
efter det ska jag vara med bästaste timpen
hejdå :)
två gamla rätt söta bilder kan man väl bjuda på haha!
hejdå nuuuuuuuuuuuuu

Kommentarer
Postat av: josefin

så jäkla snyggt hår!!

2010-10-18 @ 21:21:20
Postat av: frida

haha nej, sånt jäkla fjortis hår :>

2010-10-19 @ 18:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0