jag var så bra på att skriva när jag var liten :]

MÖRDARKANINEN
Det var en gång en liten flicka som hette Ylva.Hon hade jäte rika föräldrar.En dag skulle dom gå på picknick då blev Ylva jäte glad.För hon var bara 5 år gammal.När dom kom dit blev flickan jäte glad för hon såg en lekpark hon frågade om hon fick gå dit hon gungade lite, sen kolade hon till sina föräldrar för att kolla om dom var kvar. Sen grävde hon lite i sandlådan, hon kollade igen då såg hon dom inte riktigt bara deras skor.Så hon gick dit & hon såg dom mer & mer ju längre hon kom ,
-AHH hon såg att dom var huvudlösa! Så Ylva sprang till sin morfar som bodde i närheten.Han satt & åt när Ylva kom springande. Min mamma och pappa är döda sa flickan till morfar. Det visade sig att huvedena hadde ätits upp av kaninen som bode i ett hål i marken bredvid.
MÖRDARKANINEN
Det var en gång en liten flicka som hette Ylva.Hon hade jäte rika föräldrar.En dag skulle dom gå på picknick då blev Ylva jäte glad.För hon var bara 5 år gammal.När dom kom dit blev flickan jäte glad för hon såg en lekpark hon frågade om hon fick gå dit hon gungade lite, sen kolade hon till sina föräldrar för att kolla om dom var kvar. Sen grävde hon lite i sandlådan, hon kollade igen då såg hon dom inte riktigt bara deras skor.Så hon gick dit & hon såg dom mer & mer ju längre hon kom. -AHH hon såg att dom var huvudlösa! Så Ylva sprang till sin morfar som bodde i närheten.Han satt & åt när Ylva kom springande. Min mamma och pappa är döda sa flickan till morfar. Det visade sig att huvedena hadde ätits upp av kaninen som bode i ett hål i marken brevid.

Kommentarer
Postat av: moe

HAHAHA, jag kommer ihåg när du skrev den tror jag o:::

2010-11-15 @ 17:41:51
Postat av: moe

HAHAHA, jag kommer ihåg när du skrev den tror jag :O

2010-11-15 @ 17:42:48
Postat av: emm a

hahaahaha awwww

2010-11-16 @ 16:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0