erase me

sov alldeles nyss ensam för första gången på en vecka
kändes tomt och jag kunde inte somna :(
vilket innebär att jag är supädupä trött
igår var jag med tim, sen tränade jag
sen var jag inte på cafe paris, var jag den enda?

idag ska jag vara med världens bästa moe
men först ska jag.. städa och klara level 45 :) peace


måste:
skriva en uppsats om fucking amnesty internatonal
skriva klart krönikan
börja skriva på romanen om livet
plocka undan allt så man kan se mitt golv igen
dammsuga
klara level 45 på bubble trouble <333
hatar alla dessa saker
och jag har skjutit upp dom allt för länge nu
nu ska jag göra något av allt det där
sen ska jag fortsätta vara sur
minst halva dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0