this is thirty seconds long

tjenis penis, igår blev kvällen inte riktigt som jag tänkt
var meningen att jag skulle va med tim, men han kunde inte :(
så jag åkte med pappa och linus till falun för att titta på innebandy

idag vaknade jag vid halv tolv och gick upp för att käka frukost sen duscha jag
hoppas på att få vara med tim senare, de visar sig! annars får jag väl hitta på nåt annat

OCH JAG ÄR SÅ FÖRBANNAT JÄVLA SUR JUST NU!!
FITT SPOTIFY HAR FLYTTAT OM ALLA MINA LÅTAR I MIN LISTA
OCH JAG HADE MINA LÅTAR PRECIS SOM JAG VILLE HA DOM
JUST NU SÅ HATAR JAG SPOTIFY, SUG MIG!!!
får väl roa mig med att flytta tbx alla igen.....................


på söndag är det match som gäller i smedjebacken!
nu ska jag fixa håret och ändra tillbaka i spotify... hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0