orientering och grejer

tjenare, dagen har varit otroligt rolig :D
började med slöjd, väldigt slapp lektion, sedan matte chill även där
efter det så hade vi en mycket lång lunchrast och jag åt en skitgod pasta sallad


jag och elin knallade upp på stan för att hämta hennes skor
sen gick jag moa elin och sofia hem till moa för att få skjuts av hennes mamma
till det hemska brunnsjöberget!

där var det orientering som gällde för hela slanten !
men jag moa och elin hade koll i ungefär tio minuter
vilket resulterade att vi gick vilse, blev blöta och hitta inte en människa
inte heller hitta vi någon kontroll, eller jo 4 stycken
men vi kom dock 20 minuter försent vilket betyder 20 minuspoäng
så vi gick där ifrån, blöta om fötterna med 20 ynka jävla poäng!
men kul som fan hade vi iaf, det är det viktigaste :D

efter vi hade orienterat for jag och moa iväg till kupolen
hittade väl en hel del, det är ju nice, kom hem vid halv nio kanske
hoppade direkt in i duschen, sen hamna jag här
och här ska jag fortsätta sitta ett bra tag till, hejdå fuckers :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0