onsdag

tjenare, dagen har hittills varit hur lugnt och skön som helst
började dagen med slöjd, sen matte prov som jag inte kunde så mke av haha
man fick gå när man gjort provet, så jag slutade tjugo över tio :D :D

då gick jag och moa hem till henne en sväng, sen vidare till chingchongresturangen
där det var lite folk, tog sällskap med dom till stationen och moa satt där och vänta med mig

en timme efter att jag kom hem så somnade jag, thihihi :$
hade datorn i knäet, blev ungefär såååhääär haHaaaEHa
"sover en timme vaken en timme sover en timme vaken en timme"
men nu är jag i alla fall helt jävla klar vaken och jätte pigg!

om ungefär en timme befinner jag mig på vasaliden på träning!! :D
efter den ska jag hem till moa och gratta henne för hon fyller år på söndag
grattis i förskott musi.
nu ska jag dra hejdå! hare braaaaa

ganska söt random bild, yay :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0