öh, ja jag vet att jag inte uppdaterat

torsdags:skola, träning, sova
fredags:skola, hem, tim, fiska med folk, sova hos tim
lördag:vakna vid tim, tim klippa gräs,
frida se på film och kasta bort en solig förmiddag, tim kom tillbaka
vi knallade mot pizzerian, åt pizza, fiska med folk igen haha.. åka hem till tim
mysa, åka hem, sova
söndag:vakna tidigt, upp åt gröt, satte upp håret, iväg på match,
kom hem vid ett ungefär, duscha, kasta bort dagen genom att sitta här


så har iaf min helg sett ut, som vanligt (nästan) med andra ord
nu ska jag snart bänka mig framför tvn med ballerina kladdkaka <33 och mjölk!!!
tjock får man faktisk vara ibland
kan även meddela att vi vann matchen med 5-0? tror jag iaf haha
pappa trodde att det var mer, men vi slog vad om 1000 spänn, får se om jag får dom sen
haha, tror dock inte att vadet var fullt seriöst!
hejdå nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0