nu är de värre än när jag pissa i stures bastu

tjena, matchen gick åt helvete för min del och vi förlorade
och jag mår illa som en jävla gris, synd frida


igår hade jag skit kul med moa och alice, helt sjukt! :D
vet inte riktigt vad jag ska skriva, men veckan som kommer blir chill as hell


måndag - slutar tre = en timme och tio minuter tidigare än vanligt haha + träning
tisdag - vanlig seg skit dag + <sju månader med tim + va med tim eller ut och springa
onsdag - slutar tolv + träning
torsdag - lediga<33333 + träning
fredag - lediga<333333
självklart har väl veckan mer att bjuda på, det blir fint de

nu ska jag börja fixa mig, ele iaf platta håret sen ska jag plocka i ordning lite på rummet
btw så är det trettioen dagar kvar, sen har jag och många andra sommarlov, LÄNGTAR
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0