indian moon

tjenare, dagen har faktiskt varit sjukt jobbig
vaknade med världens jävla huvudvärk! inte kul
men jag orkade till sist upp ur sängen, men orka typ inte fixa mig
är för lat för det nu för tiden & mitt hår är för slitet för att det ens ska gå
jävla skit fittypittyullabrittasanalsåsskadetva HÅR!!! är såååååhääär sur
i somras var mitt hår TJOCKT!! nu är det tunt som fan & det var LÅNGT
eller iaf längre, och jag vill ha det tillbaka, jävla skit, kommer inte hända åh :(

nu ska jag sluta dampa.. tror jag :D
pluggade som sagt igår, usch fyfan vad det var drygt,
och när jag väl skulle ha spanska idag så blir mitt prov flyttat en vecka?!
det är nice, men jag var värsta inställd på att göra prov juuu, men men
grejen är den att jag måste bli godkänd annars får jag ig i spanska haha :(
men om jag får mvg på provet så får jag vg i spanska betyget ? förstår inte riktigt
jag har verkligen inte gjort så bra ifrån mig på spanskan, men jag klagar inte haha

sista timmen hade vi iaf engelska prov, hör förståelse!
gick nog super bra, tror jag i alla fall, det visar sig väl nån gång
och på fredag ska jag ha ett till prov i engelska - läsförståelse
sen har jag bara spanska provet på tisdag sen är jag FRI FRÅN PROV (L) (L) (L)
aja, efter engelska knallade jag mot station i sällskap med goddelito och jonis
träffade även tim en sväng på bussen, han är bäst i världen!!

imorgon har jag bara slöjd och matte, sen ska vi orientera på brunnsjöberget
usch, hatar orientering, springer bara vilse ju, haha får väl se hur det går :(
kameran följer förmodligen med så det kanske visas lite bilder på bloggen, får se!

nyss har jag faktiskt städat, det såg ut att vara så jävla mycket, men det tog bara en timme
haha ( JAA, en timme är JÄVLIGT kort tid för att vara mitt rum) så nu är det fint iaf (y)


vilka jeans skulle du helst vilja köpa ? hahahah vi är sämst :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0