hey mama

jag vet inte vart jag slutade i mitt liv senast jag skrev
och jag är för lat för att klicka upp min blogg och titta
så jag chansar och börjar från igår :)


vaknade rätt sent, gick nog inte upp förren klockan var halv ett haha
åt iaf frukost och fixade mig, sen åkte jag hem till tim, där även marcus var
efter ett tag gick vi ner till pizzerian då kom adde, så skulle vi tydligen iväg och fiska
haha, så grabbarna gick väl och hämta allt dom behövde,
sen satt vi där och prata och.. fiska, haha mysigt faktiskt,

vid elva nån gång på lördags kvällen gick jag och tim hem till honom
han hoppade in i duschen och jag väääntaaade, sen kollade vi på film
vid ett nån gång var båda så jävla hungriga, så vi gick upp i jakt på mat haha
han tog fram tacos ur kylskåpet, haha det är ju nice :D
vi kollade klart på filmen, sen somnade vi.. eller nej, det var så jävla varmt så det gick inte

i morse vaknade vi ungefär halv elva av att min mamma ringde och fråga när jag skulle hem -.- även fast jag sa det, klart och tydligt innan jag åkte hem till <timmy3
ah, hon kom iaf och hämta mig vid tolv, hem och käka gröt, satte upp håret och packa
sen vidare mot brunnsjöliden på samling, match i smedjebacken på g!
var inte ett dugg taggad, var bara sjukt trött.. jaja förlust iaf
kom väl hem, nångång kommer inte ihåg när, och sen dess har det inte hänt något värt

btw så har jag räknat lite och kommit fram till att det är
25 dagar kvar till skolavslutningen
dvs 19 skoldagar kvar (vissa försvinner säkert)
97 :'( dagar kvar tills jag fyller 15


ne, nu måste jag borsta tänderna, sätta på en film och sen sova, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0