glass E

hejdär, kom hem för en liten stund sen :)
men jag stannade i stan för att gå till lappens med elin och alva och köpa glass!!
första lappensglassen för iår invigdes med andra ord, GOTT VAR DET

imorgon har jag tydligen so prov eller? jag har iaf ingen aning om vad jag ska plugga på
jaja, det visar sig imorgon hur det går för jag har ingen lust att plugga hah

vid sju tiden nån gång ska jag iväg till fäggeby och titta fotboll, lycka till tjejer!
nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, sitta här eller städa, det är frågan..
lutar åt att jag blir sittandes här, är på tok för lat för att städa haha
hejdå fuckers!! :D

lite smått sisådär JÄÄÄTTTTEEEE gammal osöt bild, fint de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0