glad som fan

tjena, har varit glad som fan idag :D :D
skolan var chilly, efter skolan satt jag och emma i solen och åt jordgubbar
invigde alltså årets första jordgubbar.. är jag efter? (h)
aja, gott som fan var det iaf, hann knappt hem innan jag skulle iväg igen..

skulle iväg till träningen för dom skulle ha teori innan dom skulle springa
men jag kunde inte va med och springa, min fot har börjat krångla, KUL, verkligen
men var iaf kvar på teorin, sen börja jag gå hemåt, hann ända hem
innan mamma ringde och sa att hon var klar på jobbet och skulle hämta mig, blev lite sur
men fick iaf lite träning ändå haha..

nu borde jag egentligen plugga spanska, men som vanligt så är jag lat.. som fan!
väntar alltid tills absolut sista sekunden, det är ju.. bra!
men nu ska jag sluta skriva om mitt ointressanta liv och ge några smaskiga bilder
äh, får duga! HEJDÅ FUCKERS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0