fotboll

tjena, var ju som sagt iväg och titta på fotboll tidigare
tyvär så förlorade vi :( 4-3 helt och hållet orättvist
men det är inte lätt när man får en domare som är till för att döma typ.. schack!
haha,  men shit vad sugen jag blev på att spela match alltså :D
ska iaf försöka träna imorgon får se hur det går då, tror att min ljumske är bra iaf
3 veckor senare!! GRATTIS LJUMSKEN DU ÄR BÄST(L) lite långsam bara

nu ska jag göra om ett armband som är förstort sen ska jag in i duschen
fast först ska jag dela med mig av en sjukt skön låt
och en sjukt osöt bild för att göra ett tråkigt inlägg lite roligare? (h)
CYA FUCKERS



Kommentarer
Postat av: Janni

Fett skön blogg! underhållande på nåt vis. Diggar också din header, spec texten i den :''D



Btw, har du sådär gröna ögon pårikitgt, eller har du redigerat bilden? :))

2010-05-05 @ 22:49:27
URL: http://janniftamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0