:)

tjabba, träningen gick bra, kände ingenting i ljumsken, s-k-ö-n-t! :D
dagen har väl varit helt okej, förutom att torsdagar alltid är jobbiga haha
hade ju även läxförhör/prov på so idag om media typ haha
som sagt hade jag inte pluggat nånting, men det gick nog helt okej, kanske
åkte hem direkt efter skolan åt mat och sen drog jag på träning :)

imorgon blir det mycket dryg dag, vi ska tydligen sitta i aulan i TRE TIMMAR (!!!!)
för att testa på hur de är att göra nationellt prov, haha så tattigt
kommer vara helt död efter de, mitt tålamod för sånt är ju inte direkt på topp haha
efter det är de i alla fall fotbollsprofil sen slutar jag, fint de

vet inte direkt vad som händer efter skolan imorgon,
ska väl försöka få hjärtat att sova här om han vill hehHhHhH
nu: städa -> duscha -> dammsuga -> platta håret -> film -> läsa igenom ett papper -> sova!

btw så fick jag reda på idag att jag tydligen ska vara med på matchen på söndag! nice
vet inte riktigt vilken tid de var, men folk får ju gärna komma och titta haha :D
nu lär jag dra om jag ska hinna somna lite tidigare än vanligt, hejdå fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0