efterbliven som vanligt

tjena, känner mig lite bättre nu, men har fortfarande förbannat jävla ont i halsen
men det får jag leva med, för imorgon ska jag tvinga mig upp ur sängen


och jag har kommit på att jag är så sjukt jäkla efter, eller egentligen inte
men iaf, jag har börjat lyssna på promoe och andreas grega NU?!?! :s
jaa, jag är efter men när alla andra lyssnade på dom så tyckte jag inte alls att dom var bra
TACK VARE DEN DÄR JÄVLA FÖRBASKADE SVENNEBANAN LÅTEN!!! cutcutcutcut
fast det är ju inte direkt så att jag är besatt haha... men shit vafan snackar jag om ? :s

nu hade jag faktiskt tänkt att slänga in några bilder från valleborre! ENJOY! :D


HAHA VAD DU ÄR SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT TIMMYYYY!<3


HAHAHAHA VAD DU ÄR SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT FRIDDY, fast ne

moa är sötnosil



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0