bonn i ribban

tjenare, skitvarmt idag ju det är hur nice som helst! :D
tyvärr så försvinner de nog lika fort som de kom, ska inte bli soligt förns fredag
och då ska det till och med regna på förmiddagen, tur kvällen blir nice
men kom igen sommarn!! hit nu på en gång, på riktigt !


idag var skoldagen rätt chill + flummig!
hade träning vid halv sex och har precis kommit ut från duschen
dock kände jag av lite i ljumsken (HATAR DIG) igen.. så ska inte träna förns på torsdag
imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, ska väl kanske ut och springa
om min ljumske tillåter, bättre det än att sparka på en boll iaf, annars blire inte bra
vill absolut inte sträcka den igen iaf.. höhö

har egentligen ingen aning om vad jag ska skriva, men vi hörs imorn kanske.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0