älskling

tjenare, skoldagen var inte så jätte jobbig som tisdagar brukar vara
hade a-delen på ett matteprov idag som jag inte hade nån aning om haha
men det gick bra iaf, svarade på allt! har b-delen imorn men orkar inte plugga


morgondagen kommer bli hur chill som helst, har slöjd = chill
sen har jag bara b-delen att göra sen slutar jag, fint de :)
efter skolan åker jag väl hem och på kvällen blir de träning, sen vidare till moa - bus!

idag är det också 7 månader med min finaste älskling <3
så jag har umgåtts med han idag :) nu blir det film, sen sova! godnatt fuckers
hahaha.. i somras ehh

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara för du e kort :)

2010-05-13 @ 15:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0