18.54

Tjena, idag har jag bara tagit det hur lugnt som helst, var som sagt hemma från skolan.
tror jag har kollat på 5 filmer idag haha, har inte kunnat äta heller,  :(
men har så himla ont i halsen så kan nästan inte svälja mat, så jag avstår
jag lever istället på yoghurt, isglass och halstabletter, kanske inte världens bästa "mat"
haha, men vafan! har även feber haha poor me...


imorgon ska jag iaf till skolan hur jag än mår,
jag orkar inte sitta hemma flera dagar, blir för uttråkad.
ska nog även iväg och titta när laget har seriepremiär i skäve, lycka till dåå!! :)
nu snart ska jag hoppa in i duschen i hopp om att piggna till lite iaf..
sen ska jag försöka få i mig nåt ätbart.. platta håret och ta det chill, vi hörs!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0