21.11

godnatt, ska duscha å se film nu
men först en lista, för att jag är så uttråkad



Ditt namn? - frida lovisa
Är du snygg? -  dåligt med de 
Födelseår? - 1995
Spelar du något instrument? - ibland trummar jag på kaggen
Dina första tankar när du vaknar? - vet inte, olika
Singel - nej
Är du bra på? -   hm.. flumma kanske?
Är du kåt? - våt och kåt, hahahahaha
Vad heter din morfar och mormor? - ulla och henning hihi :)
Vilket land kommer du ifrån? - nigeria
Låt just nu? - jason derulo -in my head och sky's the limit. mfl..
vem vet mest om dig? - hm.. tim emma 
Vem vet du mest om? - emma tror jag väl
Vad vill du ha just nu? -  sällskap av min make
Språk? - vadå? jag talar flytande tyska ju
Ditt mål i livet? - tar de flesta dagarna som dom kommer..
Sängdags? - elva, tolv nångång
Rädd för? - mörkrädd som fan, stora spindlar, äckel gubbar osv..
Har du körkort? - nä
Vilka cigg gillar du mest? - tuggummi cigg från söttan ftw
Äger du några vapen? - jag har min gamla rostiga täljkniv <3
Mjölk i kaffet? - sås på korven?
Röker du? - ne
Duschar du dagligen? - jadå
Vill du gå högskola? - haha inte så pigg på sånt......
Vill du gifta dig? - vet inte, men tror icke de
Kommer du överens med dina föräldrar? - hm.. ibland

Din hårfärg och frisyr?
- mörkbrunt, lockigt = naturligt men plattar det oftast
Tatueringar du har? - jag har inga
Piercingar du har? - 4, eller ah
Har du glasögon? - nej
Randigt, rutigt eller blommigt? - beror på vad
Favoritårstid? - sommar
Favoritdjur? - kattze
Favoritsysselsättning? - beror nog mest på humöret
Favoritartist/grupp? - bland annat jason, lasse, håkan.. listan är lång
Gillar du när det åskar? - det är mysigt
Vad är syftet för "nej"? - haha?! w00t, nej betyder väl nej
När ska du festa nästa gång? - inte vet jak
Vad köpte du senast? -  vet inte, säkert godis
Hur mycket pengar har du? - snyft.... typ 200 haha
Hur svarar du i telefonen hemma? - hej de e frida
Hur svarar du i mobilen? - olika, oftast drygar jag mig
Vem ringde du senast? - mamma
Senast kramat? - hm.. kan det varit evelinn ? 
Sov du ensam inatt? - ja, snyft!
Varit på dejt den senaste månaden? - hahah nej 
Blivit slagen den senaste månaden? - på skoj bara
Nämn något som gjorde dig glad förra månaden? - tim gör mig alltid glad
Vad gjorde du kl 08 imorse? åt en macka
Det sista du sa högt? - ja
Det senaste någon sa till dig? ska du duscha snart?
Vad ha du druckit idag? - mjölk, juice, oboy, vatten HAHA!
Vad var det senaste du åt? - yoghurt 
Vad är det för väder hos dig nu? - mörkt, snö, 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nje
Drömmer du mardrömmar? - det händer väl 
Vad ska du göra härnäst? - duscha-film-sova
Humör just nu? - uttråkad, vad tror du jag fyller i en lista för?!
Favoritgodis? - lakrits tror jag
vinterplaner? - av det som är kvar?! förhoppningsvis åka slalom med moa
Hur många kuddar sover du med? - fem tror jag de är i sängen nu
Morgon eller nattmänniska? - både &
Vad är viktigast för dig? - vänner, tim, träning typ.. 
Är du kittlig? - faktiskt inte, eller beror på
Stjärntecken? - lejon
Äckligaste insekten? - tvestjärtar och spindlar typ
Vad väntar dig om 10 år? - om tio år? då lever jag livet i hope
Saknar du någon nu? - så in i bomben
Använder du icq eller msn? - msn 
Har du några högklackade skor? - haha JAG i högklackat?!?!
Vill du ha barn? - ja de vill jag nog
Hur ofta loggar du in på helgon? - ungefär.... aldrig 
Längtar du till din nästa födelsedag? jaaa!
Jag älskar? - en hel del saker
Jag hatar? - köttgryta haha.. bästa jag kom på atm
Är du snäll? - badgirl
Är du blyg? - vill jag väl inte direkt påstå att jag är
Tycker du att du har fin dialekt? - dalmål.. haha ofc....!!!
Ögonfärg? - skiftningar, oftast gröna
Trivs du i din klass och skola? - man ska väl inte klaga, men kunde vart bättre
Gillar du dokumentärer? -  nej, de vill jag inte påstå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0