bla bla..

har inget bättre för mig, enjoy!


magnus weideskog är bäst, JAA




Berätta 8 sanningar om dej själv.


1. jag tar helst dagarna som dom kommer,

men jag hoppas alltid på att en dag blir allt som förut

2. är det nån jag verkligen bryr mig om

så tänker jag oftast mer på hans/hons bästa än på mitt eget

har lärt mig att man kommer långt på det.                

3. tim är den bästa människan i världen, i alla fall för mig!


4. jag hatar att vara ensam, det får mig deprimerad

och då börjar jag tänka på både det ena och det andra

5. allt som bara berör mig, håller jag helst inom mig.. känns bäst så

6. "äckelgubbar" har stannat allt för många gånger och försökt

fått med mig in i deras bilar, jag hatar dom, ni får mig aldrig levande MOHAHA!


7. jag tror på spöken/andar, fast är dock jävligt rädd för sånt

(är även mörkrädd som en liten barnrumpa!! :$)

8. jag är skapligt envis, och ger mig inte i första taget, sorry.


Berätta 8 saker du gjort idag.

1. fixat mig

2. ätit

3. åkt buss

4.  haft kul med moa @ lunchrasten

5. åkt bil

6. smsat

7. ätit godis 

8. vart i skolan?! haha fantasin </3


Berätta 8 saker du har på dej just nu.

1. mjukisbyxor

2. strumpor

3. trosor

4. linne

5. bh

6. tröja

7. halsband

8. armband


Skriv ner 8 saker du ogillar

1. fisk

2. ensamhet

3. plocka svamp?! haha..

4. falska personer

5. hästar (ogillar dom inte, men är rädd för dom)

6. schemat på tisdagar och torsdagar

7. fötter.. haha, ah.. gillar inte fötter helt enkelt..

8. frågan om man träffar på nån man känner, men inte träffat på länge 
"nemen är du här?" sjukt jobbigt haha


Skriv ner 8 saker du gillar.

1. att ha kul.. säg nån som inte gillart

2.  tim

3. pannkakor (y)

4. sommarsommarsommar!!

5. sova gillar jag

6. helg och lov är alltid nice

7. min älskade telefon

8. ehm.. bada?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0