runk

ja, jag hatar rubriker
hej, jag vaknade upp hemma hos tim av en ringande klocka, 8!
han skulle in till körskolan och tandläkarn, så jag åkte hem
somnade om igen på soffan framför nåt ruttet program, sen hamna jag här
ska snart duscha, göra mig i ordning, laga mat.. sen ska jag nog va med tim igen
det visar sig väl, just nu sitter jag och dricker påskmust och lyssnar på musik
det måste fan vara det underbaraste som finns, tacka gud för att spotify finns

http://open.spotify.com/user/fridasodergren/playlist/36MWJPkKMA81vW5g7gD3uk

kan faktiskt dela med mig av min lista, både gammalt nytt och underbart!
haha, aah.. ni kan väl även få en bild på håret..... är fortfarande inte nöjd,
men det passar väl bra att vara lite gul/orange till påsk, kan ju vara kyckling

Kommentarer
Postat av: Anonym

du passar verkligen i alla hårfärger

snyggt som fan är det där ju

2010-03-29 @ 14:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0