i drown in my tears

jag är rädd för sanningen
men jag vet ju hur det ligger till just nu
allting kommer på samma gång, alla går emot mig på samma gång
känns som att hela världen har någonting emot mig just nu
när jag blickar tillbaka och tänker på hur glad jag var i somras
då känns det helt overkligt att allt försvinner,
på bara några sekunder rasade hela min värld
vet inte längre vart jag ska ta vägen, vet inte vem jag ska vända mig till
om jag ens vill vända mig till nån,
jag mår inte bättre av att hålla allt inom mig,
men alla andra mår bättre av att slippa höra om mina problem

Kommentarer
Postat av: elin

de ordnar sig!

<3

2010-03-21 @ 19:10:25
Postat av: f

i hope..

<3

2010-03-25 @ 19:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0