ensamheten slår emot mig så hårt

okej, JAAAA jag överdrev i förra inlägget
men jävligt irriterande att jag inte får ha nåt "utanför vuxenvärlden"
så gordon om du läser det här (vilket du antagligen gör)
GÖR DU DET EN GÅNG TILL SÅ SKA JAG... ah det vet jag inte
men jävligt arg blir jag i alla fall...

har egentligen inget speciellt att skriva just nu
men har fått reda på att dom håller på att fixa min dator nu
det är ju nice iaf, får den troligtvis om högst två veckor
det hoppas jag iaf, annars vet jag inte vart jag tar vägen..

sitter även och kollar på vårjackor! wihoo vad jag vill ha sommar nu!!!!
skulle verkligen inte sitta helt fel..  ne, nu ska jag hitta på nåt annat
kyss på... magen

Kommentarer
Postat av: Kom ihåg mig?

Jag länkade din blogg till Martins FC för länge sen, :):):) internet är fritt för alla :D

2010-04-03 @ 14:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0