18.13

hej, blev inge bloggande igår.. orkade helt enkelt inte gå till denna sega dator
det är fan sjukt vad seg den är, jobbigt som satan i gatan
men igår hade jag bara slöjd och fem minuters matte.... undra varför.... eh
tog tjugo över tolv bussen hem, bakade kladd kaka, såg på tv, fixade mig lite
sen åkte jag med tio i fyra bussen med tim hem, han åt sen drog vi t ug
efter ug gick vi hem till adde och dennis följde även med, micket trevligt

idag vare drygt som fan i skolan, tre lektioner innan lunch.. gissa om man blir hungrig
och inte fan blir det bättre av att det är typ nå jävla äckel fisk
men hade tydligen bad på idrotten, men visste inte de så jag moa å alice gymmade
det var rätt chill iaf!
ska snart iväg på träning, sen blire dusch film och sova
hoppas min dator börjar funka igen, känner mig inte hel utan dig bby

imorgon ska jag väl till skolan och efter de ska jag antagligen sova hos timpa
han fyller 18 på lördag, stor pojke, grattis i förskott då <3
men lär väl hem rätt tidigt.. ele tidigt å tidigt.. inte sent iaf
ska gratta mamma och sova, lär gå upp sex på söndag, dra åt helvete :)
har nämligen match i mora klockan tio, samling sju, det svider

nu ska jag kila, håjt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

satan i gatan

2010-03-11 @ 19:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0