17.38

hej, skolan var dryg som fan, tur moa och alice piggar upp mina dagar!
imorn blire nog chill, har bara tre lektioner, det är inte språk imorn, heja sverige!
snart ska jag ner och börja sätta upp håret osv, ska ju på träning.
haha, shit jag fick skuldkänslor för att jag inte tränade på lovet :(
men haha vem bryr sig ?!?!?!?!
btw så smälter fan snön sakta men säkert nice det!
sommarn kommer bli sjukt härlig hoppas jag på,
men svårt att slå förra sommarn, då det var vi
saknart!
äh, lär dra nu, skriver kanske ikväll kysssss
jason derulo, min ängel (h)

Kommentarer
Postat av: elin

<3!

2010-03-09 @ 18:49:38
Postat av: Anonym

helt klart hjärta på den sommarn!

2010-03-09 @ 20:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0