we no speak americano

igår åkte jag till emmapemma som sagt :)
vi skulle gå till affärn och köpa godis, men jonas plocka upp oss ist
så vi åkte iväg till någon sjö, och grabbarna fiskade
men dom tröttna rätt snabbt, så han släppte av mig och emma vi affärn
men vi vandrade vidare mot skolan, där linus diana nada dima danne och sebben var,
det var rätt trevligt, men jag och emma gick vidare mot gokarthallen senare
umgicks med tim roberth adde och charlie, och ungefär halvtolv
hittade vi toms katt, så han kom och hämta den, och även mig och emma
så han skjutsa hem oss, vi åt sen kolla vi på film, fast vi somna rätt snabbt

vi vaknade nån gång runt tolv, låg och snacka, sen gick vi iväg till emmas granne
vi skulle vara barnvakt, haha det var väl rätt trevligt, och tiden gick fort
när vi kom hem åt vi makaroner och nu ska vi baka en kaka :D

sen ska jag hem, och vidare på träning! sen kommer jag tillbaka till vhytt
jag och emma kanske ska tälta med timpa, adde, robban och challeeee :D
det blir trevligt, hoooj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0