kinapuffar!!!!

hej hej hejsan
igår sov jag hos tim, på kvällen var vi och fiska
med roberth, adde och roger det var faktiskt trevligt
när vi kom hem duscha jag av benen,
klev i en hatat jävla lerpöl eller liknande
min ena sko är helt brun och ful, tycker så synd om den
aja, sen kika vi på film och sov :D

idag vakna vi skapligt sent, åt frukost
var med adde och charlie, sen kom macke..
vi drog och bada senare på kvällen
ööh, årets första dopp, grattis frida inte en dag för sent!!!!!!
jag brukar alltid bada värsta tidigt, älskar ju att bada
men fattar inte vad som har hänt haha.
aja, sen drog vi in till stan en sväng
och vid tolv åkte jag hem, har setat här sen dess

nu blir det film och kinapuffar<3<3<3 så jävla gott!
hejdo fuckie
öh, ja jag är efterbliven

Kommentarer
Postat av: lyddipyddpäronboll

öh, ja du e söt

2010-06-29 @ 22:33:05
URL: http://lydeah.blogg.se/
Postat av: fjidde

lyddepydde är söti <3

2010-06-30 @ 01:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0