it's like that with you

tjenare!
midsommar började med grillat med familj + farmor
efterrätt och grejer, riktigt gott var det verkligen!
mot kvällen kom tim&co förbi och hämta mig,
vi gled runt i stan, vhytta, säter öh nå mer ?
ah det var i alla fall trevligt, kom hem vi halv 4 nån gång
var trött och somna på dirrepirren

och idag har jag så att säga inte gjort ett skit
i alla fall inte på dagen, sov länge
sen slösat bort hela dagen på datorn!
men det har varit rätt så skönt ändå
fast nu mot kvällen åkte jag en sväng på moppen
sen snacka jag med fia, åkte upp dit och såg på the ring 2
kom hem för typ en halvtimme sen

nu funderar jag på att dra igång en film som jag kan somna till
sen imorgon blir det nog att umgås med världens bästa tim
goodnight people, ehhh vakna torrt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0