igår (L)

tjena, igår på furvik var det helt sjukt kul!!
det blir vad man gör det till, och vi gjorde det skitkul hhihih
orkar inte direkt skriva vad vi höll på med, för de vet jag knappt själv
men jag kom hem vid tre nån gång, hoppade in i duschen
sen somna jag inte förns klockan fem typ, och imorse försov jag mig
så jag tvättade håret och fixa mig på tjugo min, men jag hann, tur de

idag har jag inhandlat nästan allt som behövs imorgon!
FYFAN VAD KUL DET SKA BLI!!! hoppas jag iaf
jag ska kanske iväg till vikmanshyttan sen, det visar sig
och imorgon är det sommarlov + 8 månader med tim, så jävla underbart.
en galet kul kväll resulterade i det här,
finns förstås fler bilder, men sjukt förbjudna haha!
nu ska jag dra. HOJ!

Kommentarer
Postat av: lydmaja

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaha diggar bilderna =D

2010-06-11 @ 13:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0