saknar oss

kommer du ihåg sättet som vi var oss själva på och sket i alla andra?
kommer du ihåg hur vi jämt pratade om att åka utomlands tsm?
kommer du ihåg när det var du och jag mot världen?
kommer du ihåg hur mycket vi älskade att bada?
kommer du ihåg alla jobb dagar på husbyhotel?
kommer du ihåg hur mycket vi jämt cyklade?
kommer du ihåg alla gånger vi var i kupolen?
kommer du ihåg glasslunchen på lappens?
kommer du ihåg alla engångsgrillar?
kommer du ihåg alla dagar i vhytta?
kommer du ihåg "nemen, en palm"?
kommer du ihåg no hands?


jag kan faktiskt hålla på ett bra tag att skriva om alla minnen,
men det är ingenting jag tänker göra nu.
ville bara berätta att jag saknar dig så otroligt mycket, elin
vi håller inte kontakten så bra längre, men vi är sams! och det är jag glad över
det här sommarlovet för mig har verkligen inte varit lika bra som det förra
när det var du och jag hela dagarna, var så glad då, vi hade jämt så kul!
och vi pratade alltid om hur sommarlovet 2010 skulle bli vårat och bäst

det är ingens fel att det blev som det blev förut, men det har iaf hänt!
och det är någonting jag ångrar att vi lät hända, menmen
har kollat igenom massa bilder på oss och får massa minnen, rätt upp i huvet
av allt skit som hänt i mitt liv, så var att "förlora" min bästa vän det värsta.
saknar dig iaf otroligt mke, och du vet att jag älskar dig lika mycket, och finns för dig alla tider på dygnet, precis som förut, fast det kanske bara inte märks lika mycket
<3<3<3



Kommentarer
Postat av: elin

pluttan! saknar dig jättemycket.

vi måste hitta på någonting snart, och än är vi inte förlorade! du vet var du har mig :-*

i miss it all!

<3<3<3

2010-07-27 @ 08:53:51
Postat av: fjöppe

håller med, vi måste verkligen hitta på något snarre! :)<3

2010-07-27 @ 17:12:28
URL: http://frdasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0