musi är bra

hej, har varit med moa i hennes stuga i några dagar
och inatt har vi sovit hos moa och varit kattvakt (H)

det har alltså  hänt en hel del och jag har inte haft tråkigt en sekund
nu ska jag snart hälsa på farmor, som är på sjukhus :'(
sen ska jag nog sova hos tim, vi hörs!

men btw, mitt virus program på datorn gick ut igår
och vet inte hur mycket jag vågar sitta vid datorn utan virus program
ööh, ja jag vet att det finns att ladda hem
men sist jag gjorde det så sluta det inge bra.
så  vet inte hur mycket jag kommer uppdatera innan de
måste dra nu, hejdå
hm, sen sista april ???? ja

Kommentarer
Postat av: elö

nej! hur är det med farmor? <3

2010-07-04 @ 09:29:58
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-05 @ 16:42:57
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0