trött

har frågat mig själv minst 1000 gånger vrf jag är vaken nu
har verkligen ingen lust att sova, kände för att inte göra det bara
har också frågat mig själv vafan jag lider av?!?!
vem brukar inte sova om man är trött och ensam halv fem på ett jävla lov?!
har gjort ett försök att sova redan, men det gick inte, satte mig här igen
och nu ska jag göra ett tappert försök once again, slutar väl med att jag dygnar
och är super trött imorgon, och super-duper-o-glad..


i brist på annat att skriva så tänker jag skriva om min intressanta älskade korkade vän emma
hennes favorit mat är köttbullar och makaroner och hon skulle nog inte överleva utan internet eller mobil
hon tillbringar nästan alla av sina dagar med en lite skitunge vid namn frida som råkar vara hennes bästa dildo
hon och hennes trogne katt leo brukar ligga skeden om kvällarna och ibland kramas hon i sömnen
inte nog med att hon kramas, hon pratar även i sömnen om tex krokodil mannen som bor i västerås,
eller gröna kukar som flyger runt i taket, eller varför inte säga att hon hör nån gå där nere?
ibland skrämmer hon skiten ur mig, och hon tror på spöken, vilket hon fått mig att göra också
hon är väldigt bra på att styra pulkor och hon har en kuk som lärt sig stå på kommando
hennes svagaste sida är nog att gå, ska vi nånstans brukar det låta ungefär såhär:
f: får vi skjuts eller går vi?
e: vi ska ha skjuts, för jag tänker inte gå en endaste jävla meter
f: hahahah
e: mamma kan du skjutsa oss till ...
m: ne, jag orkar inte
e: pappa, durå?
p: nej jag orkar inte
e: JOOO, annars tänker jag fan sälja mig på gatan
eller e: MEN GÅ OCH RUNKA I ETT JÄVLA HÖRN DÅ
fem minuter senare brukar hon gå och fråga igen, tillslut går det hem, och hon slipper gå.
man kan ju inte annat än älska en sådan människa, right?!
och man man kan inte annat än vara avis på mig som har henne, alldeles för mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0