märkligt..

hade en sån konstig känsla i morse, vet inte vad det var
ibland kändes det som om allting gick i slow motion och ibland jättesnabbt
funderade vafan jag höll på med när jag stod och fixa mig
alltså det går inte att förklara känslan, aldrig varit med om nåt liknande.. :o
aja, klarade mig igenom skoldagen trots 6-7 timmars sömn av 48...
känner mig inte sådär jätte trött, även fast jag vet att jag är supertrött..
jag har börjat se saker i syne.. hela tiden dyker det upp nånting som kommer mot mig..
eller så äre bara stilla en kort stund, jag förstår inte vad som händer..
HAHA, vafan håller jag på med?!?! äre här intressant eller?

har varit på träning, sen duscha jag och gjorde ansiktsmask!! freschhhhhhhhhhhh
har träningsvärk, men men man lever bara en gång! känns som jag använder de uttrycket ofta..
men dont blame me... blame emmoil fore that :) hejdå pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0