jul lovet

har varit hur kul som helst, verkligen !
har gjort det jag tycker om att göra, varit med dom jag tycker om att vara med.
jag har haft så himla kul med emma dom flesta dagarna, oftast mest chill
men även har vi hunnit med att göra så mycket kul! inte så svårt, har alltid kul med dig kukoil
vi har både badat i gokarthallen, åkt pulka, haft kul med en massa folk, och får inte glömma nyår
både roligt, men även lite konstig och pinsamt som sagt! men vi hade ändå riktigt kul.
tror jag har varit med emma alla dagar på lovet förutom fyra, om jag inte är helt ute och cyklar.
har knappt vetat vad det varit för dag nu på lovet, har vänt på dygnet helt har väl sovit mellan
sex på morgonen och tre på dagen lite för många dagar nu på lovet,
så en sak jag vet är att det kommer bli riktigt jobbigt att lägga sig i tid idag
och gå upp redan klockan sju imorgon, shit.. jag hatar verkligen skolan, och jag hatar att vara hemma.

hade även riktigt roligt med moa och alice igår, ni är underbara saknat er!
ne, nu ska jag äta sen hoppa in i duschen, tror jag i alla fall.. kanske blir ett inlägg senare
men jag vet inte, det visar sig väl isf.. hejdå puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0