hatar måndagar

hej, måndagar är bland det värsta jag vet!!!!
(haha känns som att jag säger så om rätt mke saker...)

åkte iallafall till vikmanshyttan idag efter skolan
emmas place -> ugårn -> timpas place -> hem...
mys, umgås med er va precis de jag behövde.
känner mig så deprimerad, jämt!!
ska försöka somna lite tidigare idag, yeah right?!?! ingen idé att försöka
menmen, nu ska jag göra en tråkig lista, sen vet jag inte

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: fråga inte mig

HUR RAGGAR DU: kåtblicken HAHAHA
VAD HETER DU: fjidalovisa
KALLAS: inge liv
VARFÖR: för att de är så fint namn
VAD HAR DU GJORT IDAG: skolan, emma, tim, ugårn... typ de
VAD SKA DU GÖRA IDAG: film, smsa, sova förhoppningsvis
VAD VILL DU HELST VA NU: hos tim :)
VAR ÄR DU NU: hemma..
SAKNAR DU NÅGON: ja, det gör jag
RÖKER DU: nejpp
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: några dagar efter julafton
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: umgås med tim och emma, kanske fler?
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: svart, vit
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: byta ut cykelhjälm mot kondomer och moped JAA haha..
VEM PRATADE DU MED SENAST: mamma
VAD PRATADE NI OM: bitterfitta

VAD GÖR DU JUST NU: lista, självdå?!
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: haha, vet jag ingenting om (a)
ÄR DU BLYG: beror på, fast nja...
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 07.00....... suck...
NÄR KRÄKTES DU SENAST: oj.. var väl typ.. 6 år då
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: break your heart
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: mhm

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: ne  :(
HAR DU GLASÖGON: nej
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: ah, alla tre samtidigt
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: ja
ÄR DU HOMOSEXUELL: man kan ju undra. HAHA nej de e jag inte.
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: fiskbullar..fisk överhuvud  taget?
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: ehm.. johan falk
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: emma "Maritn stenhårdkuk är med på idrottsgalan"
HUR SVARAR DU I TELEFON: hej jag heter frida, vad heter du? pling plång

VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: emma
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? haha, skriva med socialt folk (y)
HAR DU DVD-SPELARE? nejp. min d<ator3 duger till allt
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? mörkret!!!!! pedofiler!!!!!
HAR DU GOTT BORDSSKICK? klart... ele svinstia som emmas pappa kallar de.....
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? mina knän värker hela tiden :(
KLIAR DET NÅGONSTANS? näej
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? oj.. vet inte grön typ.. ele beror på
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? längesen
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? emmaa timpaa moaa!!!!!
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? mint, tandkrämoil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0