godkväll (h)

tjena, vi somnade ungefär vid 6 igår, och sov till kvart över 4...
så jag känner mig riktigt seg, tog en kopp med te för jag har fått ont i halsen!! :S :S
hm.. idag ska vi till vikmanshyttan, och kanske bada bubbelpool, vi får se !
ska snart börja platta håret men först slänger jag in en lista!


1. Hur gammal är du om fem år?
then i'm nineteen

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

<emma3

3. Hur lång är du?
159 haha!

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
brüno

5. Vem ringde du senast?
hm.. heta linjen :D

6. Vem ringde dig senast?
oj, pappa tror jag orkar inte kolla

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
haha, de va ett mms

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
både &

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
förlovade

10. När såg du senast din mamma?
igår

11. Vilken ögonfärg har du?
skiftningar, oftast gröngrå, ibland brun

12. När vaknade du i dag?
haha kvart över fyra... vänt på dygnet

13. Vilken är din favoritjulsång?

hej mitt kukhår... (8)

14. Vilken är din favoritplats?

utomlands med emmoil skulle va bäst, jag svär

15. Vilken plats föredrar du minst?
oj, vet inte, hemma typ.. eller skolan

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
tror inte så mycket, tar dagarna som dom kommer

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
mörker!! vilket det gör fortfarande

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
haha emma och brüno

19. Hur stor är din säng?
på tok för liten för att du ska få plats

20. Har du stationär eller bärbar dator?
<bärbar3

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

tröja och trosor ? (a)

22. Hur många kuddar har du i sängen?
oj, överfullt just nu 6 stycken tror jag

23. Hur många landskap har du bott i?
just oneeeeeeeeeeee

24. Vilka städer har du bott i?
haha ingen stad, men _en_ liten by

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
strumporer

26. Är du social?
hm.. beror på humör, men oftast.. jaa

27. Vilken är din favoritglass?
lappens glass <3333333333

28. Vilken är din favoritefterrätt?
hm.. vet inte

29. Tycker du om kinamat?
usch, bara cashewnötter (y)

30. Tycker du om kaffe?
njet, bara två första klunkarna, sen smakar de fan skit

31. Vad dricker du till frukost?
mjölk, juice

32. Sover du på någon särskild sida?
hm.. sover på mage närmast väggen

33. Kan du spela poker?
hahahaha, nej ser jag smart ut eller?

34. Tycker du om att mysa/kela?
jaa, jag är ett lejon HAHA

35. Är du en beroendemänniska?
hm.. nja ele jo typ ele beror på

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
vet faktiskt inte, tror inte det

37. Vill du ha barn?
beror på, men det tror jag

38. Kan du några andra språk än svenska?
engelska och lite spanska, sen lite tyska HAHAHAHA!!!

39. Har du någonsin åkt ambulans?
nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
oj, allt är lika kul, älskar att bada!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
jadu, kläder tror jag

42. Äger du dyrbara smycken?
nje

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
kollar typ aldrig på tv,

44. Kan du rulla med tungan?
jag kan göra allt med tungan ;) ;) ;) ;) haha oj..

45. Vem är den roligaste människan du känner?
emma i alla kläder!! eller blondaa HAHAHAHA

46. Sover du med gosedjur?
haha nej, jag sover med goseemma

47. Vad har du för ringsignal?

ehm.. emma när hon typ.. ringelidongar sig :)

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
vet inte, kanske

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
min hatade stol, som gnisslar

50. Flirtar du mycket?
haha nej de gör jag nog inte

51. Kan du byta olja på bilen?
nej,  ele aldrig försökt

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
ah, när jag sprang mot en fartkamera på 90 väg

53. Vilken var den senaste boken du läste?
oj, de var fan så längesen så jag minns inte, typ dassboken (h)

54. Läser du dagstidningen?
nej, ele horoskop ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nejp

56. Dansar du i bilen?
shake that ass for me

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
rix fm ele mix megastoorkuk

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
hm.. inte en blekaste inte rört en penna sen skolan tror jag

59. När var du i kyrkan senast?
på avslutningen

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
typ ingen, ele martin isf..

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
3 days mbyyyyyy

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
oj, vet inte

63. Vad lyssnar du på just nu?
martin stenhårdkuk - 100 år från nu

64. Har du varit med i tidningen?
ah

65. Vad är det konstigaste du ätit?
oj, inte en aning

66. Vem såg dig naken senast?

jag själv..

67. Vad är det för färg på din tandborste?

turkos och vit

68. Hur imponerar man på dig?
oj, man är rolig och sig själv

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
oj jag brukar gå ut och sätta mig nånstans, vill helst va för mig själv när jag är arg/ledsen

70. Har du någon piercing?
aah, 3 i örsnibboil och en i brosket på örat

71. Din största vinst?
oj, ingen aning

72. Civilstånd?
jag har min tim och min emma

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
bilddagboken, vissa bloggar, bloglovin och mailen?

74. Är du fåfäng?

tror jag inte

75.  Ångrar du nånting du gjort?

ja

76. Hur gammal är din pappa?
hm, haha vet inte 53 tror jag

77. Vilket är ditt drömjobb?

jag har faktiskt ingen aning,

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
ÅKA UTOMLANDS!! köpa systemkamera...

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
7 katter.. fast inte samtidigt!

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
jag har väldigt svårt att kontrollera mig själv när jag är arg/ledsen

har svårt att lita på folk, men det finns vissa undantag

delar helst inte med mig av mina egna problem om jag e arg osv..

81. Svär du ofta?
haha ja

82. Sverige när det är som bäst?
sommar, helt klart!

83. Kan du åka slalom?
haha, sist jag prova så kunde jag :-D saknar det moaaa!

84. Vad har du ätit i dag?
makaroner och korv

85. Vad har du för utbildning?
ingen alls

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
haha oj, svår fråga..

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
hm.. mina ögon och snusläppen HAHA

88. Vilken är din bästa egenskap?
oj, jag vet inte..

89. Vilken är din sämsta egenskap?
oj, vet inte de heller

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?

är inte så intresserad av historiska personer så, no one

91. Saknar du något?
jag saknar någon, och de är elin

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
ja, det är de väl

93. Vad gör dig ledsen?
tankar, och lite mer saker

94. Vad gör dig glad?
socialt och roligt umgänge, sport

95. Har du varit gift eller förlovad?
förlovad med emma

96. Vad ska du göra i helgen?
bo i vikmanshyttan med emma

97. Vad är det knasigaste du gjort?
HAHA!! har gjort mycket sånt i mina dagar

98. Vad har du för laster?
hm.. ?

99. Vem är din förebild?
har nog ingen speciell..

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
platta och volyma håret tror jag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0