godkväll, godnatt

hejhej, början av dagen  var verkligen piss, trodde ja skulle svimma på idrotten :s
men sen när jag träffa emma och tim, så blev allt bra igen, helt sjukt vad bra jag mår av er
jag och emma drog till ugårn en stund, sen åkte vi buss till mig och vidare mot min träning
fick hoppa av IGEN!!!!!! pga min hatade knän!!!! ÅÅÅH va sur jag blir...........
imorgon är det iallafall fredag, och jag hoppas verkligen att jag vaknar på rätt sida
orkar inte gå runt och vara grinig hela tiden, har inte ens nån anledning till det
men ska iaf sova hos emma imorn det blir nice!
och på söndag äre match i ludvika, får se om jag kan spela ele inte..
hejdå puss på emmas snorreborre

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, testa att stretcha. om du har slatter måste du bara träna mer ju.

2010-01-15 @ 23:11:55
Postat av: Anonym

svar till anonym, slatter växer bort!

det går inte att tränas bort..

2010-01-16 @ 18:40:01
Postat av: Ka

TÄnker du hitta på denna lördag då ?

planer.. sov ? =)

2010-01-16 @ 18:52:28
URL: http://priiinah.blogg.se/
Postat av: Mattias

hej vilken fin blogg, är allt bra med dig idag? =)

2010-01-16 @ 19:48:20
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0