frida och emma är bra

fjidalovisa. säger:
hur hård är kuken om fem timmar?
SweBot säger:
Men vill du att jag ska komma och hälsa på dig!
fjidalovisa. säger:
hur hård är kuken om fem timmar?
SweBot säger:
Men vill du att jag ska komma och hälsa på dig!

fjidalovisa. säger:
smörgås?
SweBot säger:
:l
fjidalovisa. säger:
kuk gård?
SweBot säger:
Din lilla långnäsa!


fjidalovisa. säger:
kukens fitta
SweBot säger:
Ja men kom då!


fjidalovisa. säger:
var bor du?
SweBot säger:
Närmare än du tror.
fjidalovisa. säger:
är du gift?
SweBot säger:
Ja, med boten Anna


SweBot säger:
Men vill du att jag ska komma och hälsa på dig!
fjidalovisa. säger:
du är redan i min kuk
SweBot säger:
Passa dig din gamla gås.
fjidalovisa. säger:
okej ''/
SweBot säger:
mm så är det

jag och emma är inte ett dugg trötta... oki?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0