-.-

har inte sovit en blund och klockan är halv fyra just nu.. shit!
jag sa till mig själv att jag skulle sova innan två, men det gick inte
låg i sängen i en timme utan att somna, så jag tog fram datorn igen
hatar sånt där, ååh nu fåre bli en lista,
jag kommer ändå inte somna innan det är dags att börja fixa sig.


berätta 10 saker om dig själv:
1. det jag hatar mest av allt är att vara ensam, hemma och skolan. iaf just nu
2. jag har haft svåra sömnproblem i över ett år, så himla dryg, usch!!!
3. fast när jag väl har somnat så kan/vill jag sova hur länge som helst.
4. sport gör mig glad, och jag älskar att springa
5. har nästan alltid stökigt på mitt rum, jag och städa går liksom inte ihop.
6. emma, tim, alice och moa är dom bästa som finns!
7. jag är väldigt intresserad av foto.. och jag leker mycket i photoshop fast jag är värdelös
8. jag hatar mina knän, när jag inte har tränat på länge så känner jag mig jätte ostadig.
9. jag har varit sjuk i över tre månader nu, börjar tröttna!!
10. är riktigt uttråkad right now, och jag längtar verkligen inte till skolan.


vänskap/kärlek:
är du i ett förhållande nu? - ja
isåfall med vem? - tim johansson, världens bästa!
vem/vilka känner du att du verkligen litar på? - emma, tim, moa och alice
vem av dina vänner umgås du mest med? - dum fråga, emma it is!
välj en vän som är saknad? - elin
när träffade du senast en kompis? - hm.. 12 timmar sen ungefär
vem känner dig bäst? - emma och tim
vem sov du senast hos av dina kompisar? - alice
vem sov senast hos dig av dina kompisar? - emma
har du sovit i samma säng som motsatt kön? - jaa
har du sovit i samma säng som samma kön? - jaa


antingen eller:
svart eller vitt?
hund eller katt?
regn eller snö?
vår eller höst?
kallt eller varmt?
mjukis eller kjol?


övrigt:
vad gjorde du i somras? - jag umgicks mycket med elin, och var i vikmanshyttan
när duschade du senast? - några timmar sen
vad gjorde du igår kväll? - umgicks med moa och alice
vad har du gjort idag? - typ ingenting
hur är vädret just nu? - mörkt och snöigt
vad var det sista du åt? - en mandarin
svär du ofta? - haha, ja det gör jag väl
vad är bredvid dig just nu? - min mobil och en vägg
vad längtar du till? - helgen och sommarlovet!!
vad gör dig glad? - socialt umgänge
vad gör dig ledsen? - äh


en sak som du ångrar:
att jag satte mig vid datorn, borde fortsatt "sova"... och att jag började med den här listan
nu är klockan fyra, och jag kommer inte hinna somna förns jag ska upp och fixa mig..


veckans:
roligaste: emma tim och alla andra i vhytta, och moa å alice
mest hatade: att vara hemma, och att jag inte kan sova
film: new moon, eller johan falk filmerna
favorit plagg: måste vara min svarta sköna tjocktröja
humör: blandat, allt från superglad till helt galet arg/ledsen
person/er: tim och emma, tack för att ni finns <3


har du:
Eget rum? - ja
Egen TV? - nejp
DVD? - neje
Dator? - aah, min bebis
Mobil? - ja, bebis nr 2
Telefon? - nejp
Kontokort? - hehe aa
Över 2000 kr? - ne, det har jag ikke
Pool? - nej
Studsmatta? - ja haha
Cross/moppe? - nej
Pingis/biljardbord? - miniformat av biljardbord.. ele de e väl inte mitt
Jacuzzi? - nej 
Märkeskläder? - jadå
Smink/smycken för över 5000 kr? - haha nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0