23.32

hej, idag hade jag sovmorgon till fem över tolv, det var really nice !
åkte med "kvart över nio" bussen till stan
fast egentligen så kom den tjugo i tio... härligt att jag stod ute och typ frös ihjäl.
så stanna de en jävla utvecklingsstörd gubbe och fråga om jag skulle ha skjuts, usch.
så dagen började inte så bra, men den blev betydligt bättre när jag kom in till stan

jag gick ner till alice där även moa var, och vi gjorde misslyckade pannkakor! gött..
hm.. hela dagen har faktiskt gått väldigt fort. sånt gillar vi
imorgon är det träning, så måste jag plugga också, har kemi prov på onsdag -.-
jaja, jag har väl inte så mycket mer att skriva tror jag.
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0