23.11

hej, i brist på annat att göra så skriver jag blogg
har egentligen ingenting speciellt att skriva om
men har iallafall tränat idag, kom dit lite tidigare
och härja runt med moa och alice, det är nice :D
imorgon är det match i mora halv 8....
det betyder att jag kommer hem ca halv tolv.. tolv..
väldigt deprimerande menmen..
har även match på söndag i borlänge.
på lördag ska jag antingen åka slalom med moa
eller så ska jag vara i vikmanshyttan, de visar sig vilket.

seriöst ingen som är sugen på armbandet, buda då?!
100:- kanske är för dyrt? :s men de som är intresserade kan ju lägga bud.

Kommentarer
Postat av: Alice-Fiona

fin blogg :)

2010-03-02 @ 14:48:51
URL: http://alicefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0