23.06

i brist på annat att göra så länge så tänker jag göra en lista
fortsätt fråga på!! har kommit in en del frågor, men fortsätt

1. Namn? fjida
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? harry, lätt!
3. Är du i ett förhållande nu? jaaaa, världens bästa
4. När gick du upp imorse? lite över sju
5. Vem var du tillsammans med sist? oj.. det var väl mats
6. Får man fråga varför det tog slut? har inget bra svar på den frågan
7. Vad fick dig att skratta senast? emma
8. Vem vet mest om dig? jag själv?! annars emma, moa och tim
9. Vad gör du på fredagskvällar? har kul med emmoil
10. Bästa filmen du någonsin har sett? inte en blekaste
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? nejp
12. Vem saknar du? elin farfar mfl.. hehe
13. Har du testat droger? nej
14. Röker du? näj
15. Snusar du? många som tror de, MEN NEJ!
16. Har du sminkat dig idag? nej
17. Hur mår du idag? mådde bra som fan, sen blev jag sur och irriterad 
18. Hur många tabletter tar du dagligen? inga
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? då var jag lycklig, och hade en underbar vän
20. Hur många har du kysst? de ha jag ingen aning om
21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? italy
22. När var du där? snart två år sen...
23. Hur många personer älskar du? det är många
24. Har du helt svenskt ursprung? nej, är 50 % harry
25. Om nej, vart kommer du ifrån? harrylandet

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? jag föredrar min tim
27. Ser du fram emot någonting just nu? sommarlovet!!!
28. Sköter du skolan? ibland, bättre nu än förra terminen iaf
29. Vad gör dig glad? oj, glada personer ?!
30. Vad vill du helst göra nu? ha tim bredvid mig, och sova
31. Vilket ämne är ditt favoritämne? oj, so och typ.. idrott
32. Vilken skola går du på? vasaskolan
33. Har du spelat/spelar du i ett band? jag och emma har ett band, jag spelar trumpet och hon fiol

34. Anser du dig vara intelligent? ja, jag är ganska (o)intelligent 
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? oj, svårt!! både nu och för ca ett år sen
36. Vilken va den värsta tiden då? hm..
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? inte jättedåligt, men dåligt jaa
38. Har du gjort något som du verkligen ångrar? ja! usch
39. Har du haft sömnproblem? har* typ..
40. Hur ofta gråter du? inte så ofta, jag gråter när jag är arg/ledsen
41. Vad gör du när du mår dåligt? gråter, konstiga saker, svårt att kontrollera mig själv då he-he-he
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? emma tim eller moa
43. Vad önskar du dig när du fyller år? TUNGPIERCING, MOPED <3333
44. Vilken klass går du i nu? 8f(terbliven)
45. Varför gör du dom här frågorna? inte en aning, uttråkad
46. Har du varit otrogen någon gång? nej!!
47. Har någon varit otrogen mot dig? tror inte det
48. Är du stolt över dig själv? vilket fråga... :s 
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? oj, jag vet inte
50. Vem sover du helst bredvid? tim eller emma<3
51. Har du lätt att få folk att skratta? hmm.. beror väl på vem det är
52. Cider eller öl? båda två
53. Har du flygit flygplan någon gång? jao
54. Finns det något du aldrig kommer glömma? ja

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? ja, det är jag
56. Vad står det i ditt senaste sms? orkar inte ens titta
57. Hur lång är du? 159 sist jag kolla, men har nog växt..
58. Hur mycket väger du? vet inte
59. Hur stor är din säng? alldeles för liten

60. Har du svarat ärligt på alla frågor? knuppy




"Vi kommer vara vänner för evigt, du och jag, visst kommer vi det?
lova att vi alltid kommer vara vänner.."
saknad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0