21.49

hej! idag hade jag  bara slöjd sen matteprov sen slutade jag, C-H-I-L-L-!!!
efter skolan så åkte jag och emma hem till mig,
flumma-sov-åt-vänta på bussen..
hehehe.. men tim hans mamma och roberth åkte förbi och plocka upp oss ist
så jag och emma åkte hem till tim en stund, sen gick vi till ugårn
emma åkte hem där ifrån för hon skulle se på andra avenyn
så jag gick med tim hem, nu ska jag plugga lite fast först ska jag svara på frågestunden
(ni som missat frågestunden & har nån fråga har fortf chans, tids nog svarar jag he-he-he)


here we go...

hur länge har du känt moa och alice?
oj, sen i tvåan faktiskt, dom står mig riktigt nära än fast vi umgås inte lika mycket längre som förut
när började du snacka/träffa tim?
det var i somras jag börja snacka med han, träffa han väl första gången nån gång i juli tror jag :)
vad anänder du för hårvårdsprodukter?
alltså, när jag duschar använder jag "repair" shampoo och balsam och hårinpackning från gliss.. det funkar jätte bra, och om du har slitna toppar så syns det inte lika väl, finns att köpa på hemköp osv.. :)
hur kan din hy vara så len och fin? vad anänder du för produkter till ansiktet osv
jag använder en kräm från clerasil som tar bort finnar och förhindrar nya att komma fram, man blir även väldigt len av den.. innan jag använde den så har jag väl tvättat ansiktet morgon och kväll sen jag var ca 10 år.. kanske beror på det lite grann också ? jag vet faktiskt inte, men krämen från clerasil även den köpt på hemköp
du brukar inte ha smink va?
nej det brukar jag inte, fast ibland när jag har väldigt mörka ringar under ögonen täcker jag över dom på morgonen,  men det är ingenting som märks så mycket..
hur kan du få så stort hår?
oj, först plattar jag hela håret sen tuperar jag, sen använder jag mig av volyme master från björn axen.. den har dock gått sönder nu så har inte lika stort hår längre, men den volym tången funkar jätte bra!
ditt hår ser oxå väldigt välskött ut, av bilderna att döma, hur gör du?

mitt hår _är_ verkligen inte välskött.. det är slitet som sjutton.. men som jag skrev ovanför så använder jag shampoo balsam och hårinpackning från gliss som funkar utmärkt! sen använder jag även värmeskydd från nak
vem är bäst?
hm..  det finns många "bästa" personer! :D
hur får du ditt hår så platt?
oj, jag använder en kräm från loreal som ska göra håret plattare efter man ducshar.. den är i en rosa flaska och jag har köpt den på h&m, sen använder jag en jätte bra plattång wet&dry plattången från babyliss, den har även nano effekt, det har nånting med plattorna att göra så håret inte blir lika slitet.
favorit låt?
oj, kan inte välja en.. men lars winnerbäck sviker mig aldrig, jag byter liksom "favorit låtar" hela tiden, men lasse tröttnar jag aldrig på!
vad vill du jobba med när du blir äldre? (haha)
haha, nånting inom fotografi/fotoredigering, är rätt intresserad av de (h)
tycker du också att det är skit svårt och komma på nån vettig fråga att ställa vid frågestunder?
haha, jaaaa det tycker jag!!
1. har du varit otrogen?
nej, det har jag inte
2. om inte, skulle du kunna vara det mot tim?
aldrig i livet, skulle inte kunna göra nåt sånt mot en så underbar person som tim är.. men skulle i vilket fall som helst _aldrig_ kunna vara otrogen, blir äcklad av den tanken
3. varför är du aldrig med elin längre?
hm.. vi har väl glidit ifrån varandra, och det är väldigt synd, enligt mig!
hur kan du vara så rolig?
oj rolig ?! jag har ingen aning.. jag är mig själv?
är det sant att du har magrutor? (hört rykten) haha
hört rykten omg.. haha ja det är väl sant.. lite iaf, men de är ingenting jag är stolt över..
hur ofta tränar du?
har väl innebandy tisdag torsdag, + en match varje helg ibland två matcher, ibland är jag även ute och springer, de brukar väl bli ca 4 gånger i veckan.. fast mer på sommaren!
hur kan du se så bra ut utan smink?
vilken fråga.. men alltså enligt mig så äre såhär, personer som nästan alltid har smink vänjer man sig vid att se med smink, och då tycker man väl själv att man ser "dålig" ut utan smink, och folk som inte använder smink ofta alls vänjer man sig vid att se utan smink (det är väl då folk anser att man ser bättre ut utan smink) så tycker iallafall jag att det är, sen har jag ganska långa och mörka ögonfransar och har inte direkt nånting i mitt ansikte som jag behöver dölja..
vart köpte du ditt löshår?
jag fick det faktiskt i julklapp, det var inte riktigt planerat.. men jag tror att det är från www.tajmahal.se/ det är super bra kvalité! och det är inte så dyrt heller har jag för mig.
kan inte du lägga ut en bild på ditt naturliga hår? inte plattat och inte volymat!
det svider i hjärtat... menmen jag är snäll idag, pinsamt.
bilden är dock från i somras när jag var mörkblond

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är jättefin i lockigt hår, fortsätt ha så!

2010-02-04 @ 16:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0