21.35

hej och håå! jag åkte till moa innan träningen trevligt.
fast vi åkte till vasahallen tidigare än vi började och hade det lite smått kul.


BLOD SVETT OCH TÅRAR!
kan man verkligen säga, vi har nämligen lyckats med att sitta fast...
moa hoppa ner i en sån här ihop rullad madrass, och hon bad mig göra det också
(jaa, jag måste verkligen vara dum i huvet) jag borde ju ha fattat att vi skulle fastna? :o
HAHA, jaja... vi satt iallafall fast i ett litetlitet hål i typ en kvart helt panikslagna
mage mot mage, bröst mot bröst, ut putande rumpa mot kant, knän mot knän..
ni kan ju tänka er själva att det var jävligt svårt att komma upp.. HAHA
fyfan vad vi är dåliga, vi borde ju fan inte ens på finnas :) :) :) :) :)


DET HEMSKA HÅLET!!! :(


slänger även in  en söt bild på min söta vän,
och en efterbliven på en inte så söt frida



för övrigt så äre fyra månader med världens underbarast
tim johansson, föralltid<3 även en bild på sötnosen :D

Kommentarer
Postat av: sofia andersson

hahah, lyckat! skulle dött av skratt om jag såg det ;)<3

2010-02-12 @ 14:13:06
Postat av: svar till sofia

HAHA, det var inte ens lite kul kan jag säga ;)<3

2010-02-12 @ 15:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0