20.31

hejsan herr måndag!
idag lekte jag med moa, vi bakade kolakakor (H) tur vi är bra iaf...
skolan var väl rätt så chill och hur busig som helst, precis som vanligt alltså
vi gjorde blåbärspaj på hemkunskapen, tro mig !!! den var hur god som helst!
ungefär första gången i hela mitt liv jag lyckas göra nånting bra (näre gäller "mat")


jag kommer inte uppdatera på bloggen lika mycket som förut
eftersom att min dator pajat, men ska försöka fixa de så fort som möjligt
om det ens går.... men det  hoppas jag, annars vet jag inte var jag tar vägen.

jag kan i alla fall skriva en sammanfattning om helgen
för dom som är intresserade..
på fredagen var det skollagsfinal i innebandy, grapparna fick silver! gz
sen följde jag med moa hem, vi taggade som fan till match
men när vi väl kom till samlingen så blev de inställt.. pga dåligt väder!!!!!!
seriöst vi var hur taggade som helst, hela drösen förfan..
jaja, kändes som att hela helgen blev förstörd där ett tag
men min ängel moa räddade mig och jag räddade henne, sov nämligen hos henne
vi hade kul och spelade HELGENS DROG!!!
länk -> http://www.jesper.nu/onlinespel/skjutspel/4305-rebubbled/
rekommenderas icke för folk som lätt får damputbrott (som jag och moa)
kan även säga redan nu att när man kommer till level 45 så kommer man inte längre
superduper svårt !! haha aja, det där var våran drog för några år sen,
och nu finns den hos oss igen <3 vet inte om de är speciellt bra HAHA!!!
jaja, efter en hel del spelandes så gick vi hem till putte, där var dicken och klarreman!
det var väl ganska trevligt där, vi gick väl hem igen vid typ halv två?
OCH DÅ KOM DEN MEST HEMSKA STUNDEN I MITT LIV - min dator funkade inte.
har ingen aning om vad som kan ha hänt, men ska beställa en installareings skiva
och då får vi väl se vad som händer,
om de slutar lyckligt ska jag iaf börja uppdatera som vanligt.

på lördagen vaknade vi rätt tidigt och hade tanken på att åka till romme
men ångrade oss rätt snabbt när vi såg hur mycket de blåste osv..
så moa jag och alice körde lan hos mig istället haha, hade skapligt kul
somnade väl runt  tre nångång.. haha sen skulle vi upp halv 9 på söndagen



vi var fan inte ett dugg taggade, men matchen slutade iaf 2-2 de e nice
när jag kom hem åt jag och fixade mig, sen drog jag till vhytta och var med tim och adde
riktigt trevlig helg faktiskt!

nu orkar jag inte skriva mera, puss och pill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0