19.56

hej, idag har jag varit sjukt flummig tillsammans med börjemoa
det är sjukt nice, nu ska jag snart plugga lite matte.. måste faktiskt !! :(
a delen imorgon b delen på onsdag, hur mycket fattar jag då?!?! justja ingenting
funderar på att ha frågestund på bloggen, inte för att jag tror att så många skulle fråga nåt
ehh.. inte så många som läser menmen värt ett försök + tidsfördriv för mig
fråga på i dehär inlägget, så avslutar jag när jag inte orkar fler frågor nångång... kanske
puss, nu måste jag faktiskt plugga, hojt


här bjuder vi på ganskaaa gammal bild

Kommentarer
Postat av: Anonym

1.hur länge har du känt moa och alice

2.när började du snacka/träffa tim?

3.vad anänder du för hårvårdsprodukter?

4.hur kan din hy vara så len och fin? vad anänder du för produkter till ansiktet osv

5.du brukar inte ha smink va?

2010-02-01 @ 20:53:48
Postat av: maria

hur kan du få så stort hår?

ditt hår ser oxå väldigt välskött ut, av bilderna att döma, hur gör du?

2010-02-01 @ 21:05:45
Postat av: astriddddd

5 snabba dååå (hehehehe)

1.) vem är bäst? (astriiiiid, haha nejrå)

2.) hur får du ditt hår så platt? :)

3.) favorit låt? ;>

4.) vad vill du jobba med när du blir äldre? (haha)

5.) tycker du också att det är skit svårt och komma på nån vettig fråga att ställa vid frågestunder? =D

2010-02-01 @ 21:12:24
Postat av: anonym

vet inte hur privata frågor man får ställa (men man kan ju alltid testa)



1. har du varit otrogen?

2. om inte, skulle du kunna vara det mot tim?

3. varför är du aldrig med elin längre?

2010-02-01 @ 21:37:25
Postat av: hemlis

1 hur kan du vara så rolig?

2 är det sant att du har magrutor? (hört rykten) haha

3 hur ofta tränar du?

4 hur kan du se så bra ut utan smink?

5 vart köpte du ditt löshår?

2010-02-02 @ 20:14:58
Postat av: Anonym

kan inte du lägga ut en bild på ditt naturliga hår? inte plattat och inte volymat

2010-02-02 @ 21:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0